Omidorkh1

هرچی فکر میکنم مضحکه، ولی الان دیگه هیچ کس دنبال چیزای مضحک نیست، پس اینم میتونه به نوبه خودش نو باشه!

Omidorkh1

هرچی فکر میکنم مضحکه، ولی الان دیگه هیچ کس دنبال چیزای مضحک نیست، پس اینم میتونه به نوبه خودش نو باشه!

در آغاز تنها می‌دانیم که نمی‌دانیم. اما چه‌گونه، دانستنِ این‌که نمی‌دانیم را می‌دانیم؟ حتی این را هم نمی‌دانیم. و این‌که نمی‌دانیم، که چه‌گونه نمی‌دانیم، خود در پیِ دانستنِ چیزی به وجود می‌آید. و آن تنها یک جمله‌ی خبری‌ست، «تو دانایی» چه کسی‌، دقیق‌تر بگویم؛ چه چیزی این گزاره را در گوشِ تو نجوا می‌کند؟ نمی‌دانیم. نمی‌دانیم. و اینکه من خود را دوشادوشِ تو تصویر می‌کنم برای این است که میل به خواندنت در پیِ میلی عمیق‌تر به وجود آمده است. بخوان، بخوان، بدان، بشناس. سوالِ اصلی اما اینکه: چه چیزی را؟ نمی...

آخرین مطالب

سه نقطه

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۵۹ ق.ظ

خب خب خب

قطعا انقدر حرف زده ام و در بوق و کرنا کرده ام که همه میدانند دارم یک چیز های بیخودی و چرت و پرتی با عنوان نقطه مینویسم و روی اینستاگرام قرار میدهم، پس اینبار دیگر آغاز متن را به ارجاع دادن مخاطب به قسمت های قبل مزین نمیکنم،هرچند به نظر میرسد همین الان این کار را کردم. 

اما این قسمت به خاطر اسم خاص ترش که میشود سه نقطه، ... . قرار است کمی تفریح کنیم، البته شما نه، من تفریح میکنم، نویسنده ها با بازی دادن مخاطب تفریح میکنند، البته ناراحت نباشید شما قرار نیست این متن را تا آخر بخوانید(بر اساس تجربه) و بازی بخورید. اما موضوع اصلی، که همان اسم این قسمت است، سه نقطه، چیزی که به وفور یافت می‌شود.

وقتی داخل یک پیام رسان میشوید، مثلا تلگرام، میبینید وسط چت کردن هایتان کسی می آید و سه نقطه میگذارد و هیچ چیز نمی گوید، در مرحله اول نگران میشوید فکر میکنید دارد میمیرد و به کمک نیاز دارد، سپس یک نگاه سریع به اسمش میکنید میبینید یک چیز نامفهوم است، یک نگاه به عکس نمایه اش میکنید، میبینید در وصف آذر ماهی ها داد سخن بر آورده است، تنها امیدتان میشود یوزرنیمش، و خوشبختانه از یوزرنیمش تشخیص میدهید که فرد مذکور جنس مخالف است یا نه، اگر جنس مخالف نبود، سریع تایپ میکنید "مردم دیوونه شدن" اگر جنس مخالف بود سریع ابراز نگرانی میکنید. و منتظر پاسخ میشوید، معمولا بعد از پنج دقیقه طرف می آید برای شما مینویسد، چیزیم نیس، فقط اعلام حضور کردم، البته عاقلانه تر آنست که به جای ناراحت شدن از اینکه با احساسات لطیفتان بازی شده، در جواب بگویید، آه ای ابر های تیره، سپس ضمیمه کنید"خخخخ" و پس از اندکی بگویید "باحال بود" و بعد از تمام این ها بگویید "asl pi el zed" بعد از اینکه این کارها را کردید دیگر باید منتظر فرصتی باشید که یا او به بهانه ای بیاید پی وی شما، یا شما بروید. بقیه اش هم به ما ربطی ندارد. 

کاربرد دیگر این سه نقطه ی عزیز وسط دعواست، دقیقا جایی که دو نفر دارند در دنیای مجازی رکیک ترین فحش هارا به هم میدهند و یکی از آن دو طرف دوس شماست ولی شما یا دخترید، یا اگر پسرید نمیخواهید دختر های جمع شمارا بی ادب تلقی کنند برای همین سریع تایپ میکنید "این فلانی خیلی آدم ک... هست" و با همین حرکت میشوید سوگلی جمع، البته مشاهده شده پس از این کار سوگلی میرود پی وی شخصی که خیلی ک... بوده براش مینویسد"خخخخ داداش کارت عالی بود، فردا کی بریم بیرون؟" البته قضیه شاید یکم پیچیده شده باشد ولی نگران نباشید جای آن پیچیده هارا سه نقطه بگذارید، چون کاراکتر ها در اینجا تمام شد. 

امید

#نقطه 3

#noghteh

  • Omid Khodadadi

نظرات  (۲)

:| چرا ملت ما آدم نمیشن؟
پاسخ:
چطور مگه؟
خخخ چرا اخه چرا؟

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.